• head_bn_slider
  • head_bn_slider

Riesame di mostra di sangue italianu: Covid-19 pò esse sparghje in Italia in uttrovi di l'annu passatu

Riesame di mostra di sangue italianu: Covid-19 pò esse sparghje in Italia in uttrovi di l'annu passatu

Sicondu i raporti di i media stranieri u 20, dui laboratorii europei anu recentemente riesaminatu campioni di sangue raccolti da u Centru Naziunale di Cancer in Milanu, in Italia, prima di u focu di COVID-19, è i risultati anu dimustratu chì Covid-19 pò esse sparghje in Italia cum'è early as October 2019. Ma i circadori dicenu chì più evidenza hè necessariu per pruvà.

Hè infurmatu chì questu hè a seconda volta chì u centru di ricerca hà fattu una dichjarazione simili. In u Novembre di l'annu passatu, anu testatu 959 mostre di sangue di cancru di pulmone raccolte prima di u focu, è i risultati anu dimustratu chì 111 persone eranu pusitivi per l'anticorpu COVID-19. Dunque, i circadori credi chì u virus pò esse esistitu in u nordu di l'Italia già da l'estiu di u 2019 è si sparghje per parechji mesi.

Laboratoriu VisMederi, Italia. Sicondu a reta

Dopu avè amparatu sta nutizia, l'Organizazione Mondiale di a Salute hà dumandatu à u Centru Naziunale di Cancer di Milanu per pruvà di novu campioni per verificà i risultati. In seguitu, u Laboratoriu VisMederi di Sienne, in Italia, è l'istituzioni affiliate à l'OMS di l'Università Erasmus in Paesi Bassi anu rivisaminatu 29 campioni originali è casi di cuntrollu in u 2018, è truvaru chì l'anticorpu IgM ligatu à coronavirus in 3 campioni di sangue era pusitivu, chì era un segnu di infezione recente. A prima mostra hè stata cullata in uttrovi 2019.

"Les résultats du nouveau test montrent qu'il semble crédible que le virus s'est propagé en Italie depuis longtemps", a déclaré Giovanni Apollo, l'un des chercheurs. "E se questu hè cunfirmatu, spiegherà perchè ci saranu tante infezioni sintomatiche in Italia in 2020. Perchè Covid-19 o a so versione di virus precedente si sparghje tranquillamente in Italia. "

Ancu se l'anticorpu di virus hè statu trovu, u cuntenutu di l'anticorpu di trè campioni ùn hà micca scontru u standard per cunfirmà l'infezione da COVID-19. Marion Copmans, prufissore di virologia in l'Università Erasmus, pensa chì i risultati sò "interessanti" è chì "micca impussibile" per i pazienti esse infettati da COVID-19, ma ci vole una certa evidenza.

Paul hunter, prufissore di medicina à l'Università di East Anglia, hà dettu ancu chì l'ultimi risultati di ricerca ùn anu micca furnitu evidenza cuncludente, pensendu chì altri coronavirus chì eranu populari à quellu tempu provocavanu reazioni di anticorpi, ma hà dettu chì "a pussibilità di COVID- 19 ùn hè micca esclusu ".

Questa ùn hè micca a prima volta chì ci hè evidenza chì Covid-19 pò esse sparghje in u mondu prima. L'Istituti Naziunali di Salute (NIH) hà dichjaratu chì Covid-19 hè apparsu in i Stati Uniti in dicembre 2019. Francia hà indicatu chì l'anticorpu COVID-19 hè statu trovu in campioni di serum raccolti in nuvembre 2019.


Tempu di post: 01-09-2021